Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj cestovního ruchu v Beskydech a jeho dopad na podnikání v oblasti
Mucková, Krystyna ; Zich, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Rozvoj cestovního ruchu v Beskydech a jeho dopad na podnikání v oblasti“ se zabývá posouzením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Beskydy. Na základě analýzy současného stavu turistického ruchu, popisu nejvýznamnějších atraktivit regionu a možnostech financování jsou výstupem práce návrhy na rozvoj cestovního ruchu, s tím souvisejících podnikatelských aktivit a rozvoje regionu.
Nákupní chování při výběru dovolené obyvatel kraje Vysočina
KROUPOVÁ, Monika
Diplomová práce je zaměřena na analýzu nákupního chování při výběru a v průběhu dovolené obyvatel kraje Vysočina v roce 2019. Práce má dvě základní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlena problematika cestovního ruchu, nákupního chování, marketingového výzkumu a segmentace trhu. Tyto informace byly získány z odborné literatury a vědeckých článků. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření obyvatel kraje Vysočina a interpretace jeho výsledků, poté následovalo vyhodnocení hypotéz. Na základě výsledků z dotazníkového šetření byly stanoveny jednotlivé segmenty spotřebitelů, a to z hlediska pohlaví, věkových skupin a nejvyššího dosaženého vzdělání. Pro tyto segmenty byly poté identifikovány trendy v jejich nákupním chování týkající se dovolené. Posledním krokem bylo zpracování návrhů a doporučení pro podnikatelské subjekty cestovního ruchu.
Sociální sítě a nová média - využití při prodeji ubytovacích služeb v ČR
Kovařík, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání způsobů prodeje a zprostředkování ubytování na území České republiky za pomocí nových medií a sociálních sítí. Hlavní cílem je poznání nejnovějších způsobů prodeje, a to například za pomoci internetových portálů, sociálních sítí, či mobilních aplikací, zhodnocení jejich vlastností a přínosů jak pro ubytovatele, tak pro zákazníka. Teoretická část práce je rozdělena do kapitol po různých způsobech prodeje včetně jejich výhod a nevýhod a v praktické části je možné vidět fungování, provozování a ukázku reálných dat z portálu provozovaném řešitelem této práce. Přínosná by práce měla být pro ty, kteří rádi cestují a chtějí poznat nové způsoby možnosti získání ubytování, tak pro ty, kteří ubytování poskytují a chtějí získat novou klientelu.
Návrat do lůna kmene: Tendence v současné kultuře
Dvořák, Jan ; Činátlová, Blanka (vedoucí práce) ; Bílek, Petr (oponent)
Michel Maffesoli a Zygmunt Bauman přisuzují (neo-)nomádovi rysy Benjaminova flanéra, obzvláště jeho "flanérský" pohled a jeho vztah ke zboží. V konceptu nomáda však tyto rysy dostávají specifickou povahu - v oblasti módy dělají z nomáda spíše migranta, který tvořivě pracuje s vanitas. Nomád, cestující flanér, má podobu cizince-hosta a stává se turistou, jenž se dobrovolně ztrácí ve městě a nechává se překvapovat nenadálými setkáními. Turistův vztah ke vzpomínkám by bylo možné popsat skrze Benjaminův popis mémoire involontaire jako oživené (barthesovské) punctum. Turista si připravuje vzpomínky jako krásně upadající ruiny. Jeho zhmotněné vzpomínky dostávají podobu suvenýrů. Suvenýr tedy není jen reprodukovaná moduritová Eiffelova věž, ale je to i magický předmět. Pokud Benjamin mluví o upadání aury, má na mysli především auru kolektivní. Ta možná mizí, ale místo ní přichází privátní aura, jež z věcí dělá talismany znovuzakouzlující svět. Éra postmechanické reprodukce ukazuje, že kromě mechanické reprodukce lze reprodukovat i biologicky: vzniká kutilský remix. Suvenýry sklesávají do podoby homogenního haraburdí. Zde se projevuje základní postmoderní forma proměny: recyklace. Tuto proměnu lze nakonec využít při analýze proměny usedlíka v nomáda, termínů Gillese Deleuze a Félixe Guattariho, jež funguje jako...
Cestovní ruch a cestování v 70. a 80. letech 20. století z perspektivy občanů ČSSR
Fürstová, Dana ; Mücke, Pavel (vedoucí práce) ; Franc, Martin (oponent)
Práce pojednává o fenoménu cestování z pohledu občanů, kteří v období od 70. let 20. století do 17. listopadu 1989 využívali nabídky cestovních kanceláří, anebo cestovali jako účastníci odborářských nebo závodních dovolených. Časové období je vymezeno pamětí dosud žijících narátorů, kteří mohou referovat o svém cestování v dospělém věku. V první části práce je pojednáno o hospodářské a sociální situaci společnosti. Následuje nastínění problematiky cestovního ruchu. Hlavní část tvoří interpretace životopisných vyprávění narátorů se zaměřením na fenomén cestování. Biografická explorace na pozadí získaných dat může poskytnout osobní i historický náhled na fenomén cestování v daném období. Výsledky jsou v závěru práce shrnuty s ohledem na současnost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Nákupní chování při výběru dovolené
KADLECOVÁ, Veronika
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů při výběru dovolené v roce 2016. Práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitoly se zaměřují na definici cíle práce, stanovení hypotéz a metodického postupu práce a vysvětlení důležitých teoretických pojmů. Pro dosažení stanoveného cíle bylo provedeno dotazníkové šetření a interpretace jeho výsledků, analýza dat a vyhodnocení hypotéz. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly stanoveny jednotlivé segmenty spotřebitelů z hlediska pohlaví, věkových kategorií, nejvyššího dosaženého vzdělání a výše průměrného čistého měsíčního příjmu domácnosti. Pro všechny segmenty byly identifikovány trendy v jejich nákupním chování a zpracována doporučení pro podnikatelské subjekty nabízející dovolené.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.